Minder tijd kwijt met factureren

Annelien Pol

Hoeveel tijd ben jij maandelijks kwijt aan factureren? Voor veel ondernemers blijft dit een tijdrovende klus. Simplicate maakt factureren een stuk eenvoudiger. En omdat nog verder te vergemakkelijken hebben we de afgelopen maanden gewerkt aan een stevige product-update: een nieuwe facturatiemodule.

EENVOUDIGER EN OP MAAT FACTUREREN

Deze nieuwe opties maken het factureren een fluitje van een cent:

  • Bijlagen bij facturen: eenvoudig een urenspecificatie toevoegen aan nacalculatie-facturen.
  • Verschillende factuurmethodes op één factuur: combineer diensten op basis van vaste prijs, abonnementen en/of nacalculatie op één factuur.
  • Collectief genereren van facturen: zet in één keer meerdere conceptfacturen klaar voor goedkeuring en/of verzending.
Gebruiker Frank Coolen van Ecommany heeft de nieuwe release al getest:
‘Vroeger was ik een paar dagen per maand kwijt aan factureren. Met Simplicate bracht ik dit terug naar twee uur. In de nieuwe update ben ik zelfs binnen een uur klaar.’

EENVOUDIG UREN CORRIGEREN

Wil je nog iets aanpassen voordat een factuur de deur uit gaat? Dat is voortaan heel eenvoudig dankzij handige nieuwe correctiemogelijkheden:

  • Overboeken: boek uren over naar een ander project, dienst of urensoort.
  • Splitsen: verdeel geschreven uren over verschillende facturen .
  • Corrigeren: simpel af- en bijboeken van uren.

BETER OVERZICHT IN PROJECTEN EN UREN

Sturen op KPI’s helpt je bij een succesvolle bedrijfsvoering.Simplicate biedt realtime KPI's. Deze zijn voor projectbudgetten nu uitgebreid met: budget, besteed, ingepland, correcties en restant. Daarnaast is in deze update een vernieuwde urenrapportage opgenomen met een overzicht van de productiviteit en declarabiliteit van medewerkers.

PRODUCTVERNIEUWING OP BASIS VAN KLANTWENSEN

Wensen van gebruikers vormen het uitgangspunt voor vernieuwing en verbetering van onze software. Op onze openbare road map is voor iedereen inzichtelijk waar we momenteel mee bezig zijn en wat er op de planning staat. Gebruikers kunnen hierop zelf aangeven wat wat hun betreft prioriteit heeft.

De komende tijd werken we aan nieuwe Outlook en Gmail plug-ins waarmee e-mails automatisch in de juiste tijdlijn binnen Simplicate terechtkomen. Ook de offerte-editor wordt uitgebreid en er komt nieuwe en verbeterde functionaliteit in de activiteiten en workflows. Bekijk hier de plannen voor 2018 en de interactieve roadmap van Simplicate .

De meest complete en gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware voor zakelijke dienstverleners.

Support en Sales

Ons team staat voor je klaar!