Online bedrijfssoftware voor accountants

Met geïntegreerde cloud-based accountancy software ben je klaar voor de toekomst

  • Veilig werken in de cloud
  • Intuïtief en gebruiksvriendelijk zonder periodieke consultancy
  • Factureer eenvoudig meerdere prijsmodellen tegelijk
14 dagen proberen Geheel vrijblijvend, geen creditcard nodig.

Meer dan 10.000+ dagelijkse gebruikers

HLB Logo Header Wansink Logo Header Broadstreetlogo Felix accountants logo
Het probleem

Inefficiënte werkprocessen en een wirwar aan software

Als accountantskantoor is je advies onmisbaar voor klanten. Fiscale voordelen, financiële bedreigingen. Je tackelt ze tijdig, biedt een oplossing en weet raad. Maar haal je ook het onderste uit de kan als het over je eigen bedrijfsvoering gaat? Het IT-landschap van accountants is complexer dan ooit. Werkt de wirwar van losse of oude pakketten nog optimaal voor jouw kantoor?

  • Hoe declarabel zijn medewerkers?
  • Heb je zicht op budget versus besteding? Of moet je wel eens kostbare uren afboeken?
  • Haal je alle commerciële kansen uit je CRM?
  • En is de foutmarge van je eigen financiële administratie minimaal?
Het probleem 1
DE OPLOSSING

Geïntegreerde bedrijfssoftware geeft controle op je interne bedrijfsproces

Simplicate is een geïntegreerde cloudbased alles-in-een-oplossing. Krachtige integraties verbinden applicaties, waardoor gegevens altijd up-to-date zijn. Zo vereenvoudigt Simplicate niet alleen je IT-landschap, maar ook je bedrijfsvoering. Hierdoor heb jij de juiste inzichten en stuurinformatie. Met minder omkijken naar de interne zaken, heb je alle aandacht voor je klant.

  • Sterk vereenvoudigd facturatieproces dat alle facturatiemethoden ondersteunt
  • Bekijk in een oogopslag welke werkzaamheden het budget overschrijden
  • Klantgegevens en afspraken zijn compleet en op een plek inzichtelijk
  • Maximaal integreerbaar met andere software
De oplossing

Innoveer je bedrijfsvoering met cloud based software

Transformeer soepel naar een toekomstbestendig accountantskantoor

Wij helpen je stap voor stap met de transitie naar moderne accountancy software. Onze consultants hebben al honderden bedrijven begeleid met de overstap. Ze zorgen ervoor dat de datamigratie snel, soepel en zorgvuldig verloopt. Hierdoor stappen steeds meer accountants over naar cloudbased bedrijfssoftware. Wist je dat cloudpartijen veel verder zijn in security dan jij als kantoor kunt zijn? Juist in de cloud weet je zeker dat je data up-to-date en veilig is.

  • Eén geïntegreerd pakket

    Met Simplicate heb je één geïntegreerd pakket voor CRM, HRM, Sales, Projecten, Uren en Facturatie. Dit zorgt voor een soepele flow én optimale inzichten.

  • Boekhoudkoppelingen en integraties

    Simplicate integreert met veel tools, waaronder Nextens, Fiscaal Gemak, Hyarchis en Minox. Bovendien bouw je, met de open API, gemakkelijk je eigen koppelingen.

  • Veilig cloud based

    Cloud-security is ijzersterk. Hosting providers staan onder zeer strenge wet- en regelgeving. Cloudproviders investeren continu in beveiliging.

  • Eenvoudig factureren

    Simplicitate genereert automatisch factuurvoorstellen Dit geeft niet alleen overzicht, het bespaart ook veel tijd en er lekt geen omzet meer weg.

  • Abonnementsmodel

    Factureer niet langer per uur, maar biedt een abonnement aan voor je diensten. Hierdoor zorg je voor stabiliteit in je omzet en continuïteit in je bedrijfsvoering.

  • Mobiele app

    Met de praktische mobiele app heb je altijd je gegevens bij de hand. Check belangrijke informatie onderweg of thuis op de bank.

Wat andere accountantskantoren over Simplicate zeggen

“Het is gewoon een fantastisch pakket wat eenvoudig is te gebruiken en in te richten.”
“Het is gewoon een fantastisch pakket wat eenvoudig is te gebruiken en in te richten.”
Jos Felix
Eigenaar
“Niet langer zoeken, maar vinden. Een verademing voor ons kantoor.”
“Niet langer zoeken, maar vinden. Een verademing voor ons kantoor.”
Barry Sutin
Mede-eigenaar
“Echte top service! Dat maakt een software implementatie zoveel eenvoudiger!”
“Echte top service! Dat maakt een software implementatie zoveel eenvoudiger!”
Hans Lipman
Directeur

Dit zijn alle onderdelen van Simplicate

Van lead tot factuur, alles wat je nodig hebt in één online systeem.

  • CRM

    Profiteer van een 360-graden-klantbeeld

    CRM overview 190708 143623

    Verbeter je relatie met klanten en prospects met een compleet en actueel CRM voor accountants. Leg alle communicatie vast op de heldere chronologische tijdlijn. Door de integratie met Gmail en Outlook hoef je nooit meer op zoek naar informatie. Simplicate CRM is standaard uitgerust met een MailChimp en KvK-koppeling.

    CRM overview 190708 143623
  • HRM

    Een HRM systeem dat voor je werkt

    HRM overview

    Met Simplicate zijn alle HR processen, medewerkersgegevens en documenten centraal geborgd. En je hebt helder inzicht in performance, verzuim en verlof van medewerkers en teams.

    HRM overview
  • Sales

    Haal maximaal resultaat uit je verkoopkansen

    Sales overview

    Bepaal zelf de fases in je salesproces en volg verkoopkansen consequent op. Stel eenvoudig een begroting en offerte op en laat de klant direct digitaal ondertekenen. Dankzij e-mail plug-ins en uitgebreide rapportages heb jij altijd een compleet overzicht.

    Sales overview
  • Project management

    Projectmanagement met inzicht in budget en uren

    Projecten overview

    Ga voor renderende projecten en tevreden klanten met een complete online projectmanagement tool. Maak haalbare planningen en houd real time overzicht op beschikbare uren en budget. Inclusief project management rapportages.

    Projecten overview
  • Urenregistratie

    Urenregistratie systeem dat voor iedereen werkt

    Urenregistratie overview

    Urenregistratie levert een schat aan informatie. Daarom maakt Simplicate tijdschrijven eenvoudig via de app, timetracker, agenda of timesheet. Overzichtelijke urenrapportages geven inzicht in productiviteit- en declarabiliteit.

    Urenregistratie overview
  • Facturatie

    Maak van je facturatie een fluitje van een cent

    Facturatie overview

    Nooit meer zoeken naar te factureren diensten. In Simplicate staan alle facturen automatisch klaar. Ook het debiteurenbeheer verloopt via een geautomatiseerd herinneringsproces. Inclusief uitgebreide integraties met je boekhoudpakket.

    Facturatie overview
  • KPI's & Rapportages

    Onmisbare business rapportages

    Rapportages overview

    Voor een succesvolle bedrijfsvoering is goed overzicht in processen essentieel. De rapportages in Simplicate geven je op elk gewenst moment real time inzichten. Van de productiviteit van medewerkers tot en met de voortgang van je organisatie.

    Rapportages overview
  • Integraties

    Simplicate koppelt met jouw favoriete tools

    Integraties overview

    Simplicate is uitgerust met een open API waarmee je data veilig met elkaar uitwisselt. Versoepel je bedrijfsprocessen door systemen te koppelen. We hebben integraties met onder meer: MailChimp, LinkedIn, Jira en via Zapier met nog 1000+ apps.

    Integraties overview

Te integreren met jouw favoriete tools

  • SnelStart

    Alle facturen die je verstuurt vanuit Simplicate, worden automatisch gesynchroniseerd naar SnelStart zodat je daar de boekhouding kunt doen.

    Nieuw
  • iMUIS Software

    Alle facturen die je verstuurt vanuit Simplicate, worden automatisch gesynchroniseerd naar iMUIS Online zodat je daar de boekhouding kunt doen.

    Nieuw
  • Nextens

    Via de geïntegreerde koppeling met Simplicate worden nieuwe en aangepaste gegevens in de CRM module van Simplicate realtime aangemaakt of aangevuld in Nextens.

  • Hyarchis

    Vanuit het CRM van Simplicate is het dossier van een klant in Hyarchis Accountancy rechtstreeks benaderbaar. En bij de aanmaak van een nieuwe relatie in Simplicate wordt met een druk op de knop een bijbehorende DMS dossierstructuur aangemaakt.

  • PinkWeb

    Met de integratie tussen de CRM software van Simplicate en het klantportaal van PinkWeb worden alle klanten automatisch aangemaakt en gesynchroniseerd vanuit Simplicate CRM.

  • Unit4 Fiscaal Gemak

    Via de nieuwe geïntegreerde koppeling worden CRM-gegevens uit Simplicate realtime doorgestuurd vanuit naar Fiscaal Gemak. Zo heeft de accountant in Fiscaal Gemak altijd de meest actuele klantgegevens beschikbaar voor het opstellen van aangiftes.

De meest complete en gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware voor zakelijke dienstverleners.

Support en Sales

Ons team staat voor je klaar!