Hero

Accountancy

Ontdek de voordelen van geïntegreerde cloud-based accountancy software.

Plan een demo

Stap nu over naar

Online bedrijfssoftware

Als accountantskantoor is je advies onmisbaar voor klanten. Fiscale voordelen, financiële bedreigingen. Je tackelt ze tijdig, biedt een oplossing en weet raad. Maar haal je ook het onderste uit de kan voor je eigen bedrijfsvoering? Hoeveel inzicht heb je in de productiviteit? In budget versus besteding? Moet je wel eens kostbare uren afboeken? Haal je alle commerciële kansen uit je CRM? En is de foutmarge van je eigen financiële administratie minimaal?

Geïntegreerde bedrijfssoftware geeft controle op je interne bedrijfsproces. Profiteer van toekomstbestendige cloud-based accountancy met Simplicate Software. Wissel het traditionele uurtje-factuurtje in voor een toekomstbestendige abonnementsvorm en ga voor langdurige klantrelaties.

Voordelen

✓ Korte implementatietijd
✓ Zeer eenvoudig in gebruik
✓ Maximaal integreerbaar met andere software
✓ Je hele bedrijfsvoering in één web based applicatie
✓ Eenvoudige datamigratie



Eén geïntegreerde cloud-based bedrijfsvoering

Met het online accountancy platform van de toekomst

CRM

Altijd en overal je klantgegevens binnen handbereik!

HRM

Alle belangrijke HRM-zaken in één overzicht. Weg met excellijstjes!

Sales

Breng jouw sales op ongekend niveau en laat je bedrijf groeien.

Project Management

Krijg eenvoudig meer grip op je Project Management

Urenregistratie

Plan en registreer uren, gewoon vanuit je agenda

Facturatie

Verstuur online je facturen en koppel je boekhoudpakket
Simplicate is snel, overzichtelijk en super makkelijk in te richten. Niet langer zoeken, maar vinden dus. Een verademing voor ons Accountantskantoor.
Avatar
Barry Sutin
Inzaken

Integraties

Simplicate koppelt en synchroniseert met jouw favoriete tools. Geen imports en exports, geen overtikwerk, maar automatisch, nauwkeurig en snel. Hierdoor werk je met het hele bedrijf efficiënter. We hebben integraties met onder meer: MailChimp, Payt, Nextens, FiscaalGemak, de Kamer van Koophandel, LinkedIn en Secure Login.
Bekijk alle integraties

Boekhoudkoppelingen

Manage vanuit Simplicate je financiële applicatie. Door automatische synchronisaties werk je altijd met up-to-date data. Hierdoor hoef je nooit meer dubbel gegevens in te voeren en voorkom je fouten. Door koppelingen met boekhoudpakketten heb je meer financiële controle. Simplicate koppelt onder andere met: Exact, Yuki en Twinfield
Bekijk alle boekhoudkoppelingen

Referenties

De klant aan het woord

Een drietal vooruitstrevende accountantskantoren aan het woord over hun gebruikerservaring met de bedrijfssoftware van Simplicate.

Thijs Wansink - Partner

Simplicate is snel, overzichtelijk en super makkelijk in te richten. Niet zoeken, maar vinden dus. Een verademing voor ons kantoor!

Hans Lipman - Directeur

Simplicate biedt echte top service! Ze denken met je mee en schakelen zelfs met andere integratie partners om alles naar wens ingericht te krijgen. Dat maakt een software implementatie zoveel eenvoudiger!

Barry Sutin - Mede-eigenaar

Onze klanten beschikken anytime, anyplace, anywhere over actuele cijfers en inzichten in de resultaten van morgen. Om dit waar te kunnen maken, werken wij met de innovatieve software van Simplicate.

Veilige Cloud-based bedrijfsoplossing

Simplicate is cloud-based. Hierdoor heb je altijd en overal toegang tot je gegevens. Je hoeft niet te investeren in zware hardware, dure softwarelicenties, backup-oplossingen of een eigen beheerafdeling. Werken in de cloud is bovendien veilig en altijd en overal up-to-date.

Eenvoudige koppelen met andere tools

Simplicate koppelt met veel andere favoriete tools. Door de continue synchronisatie heb je al je gegevens up-to-date en in één systeem. Dit maakt je bedrijfsproces een stuk efficiënter en accurater. Nooit meer dubbel gegevens invoeren!

Overzicht en controle met bedrijfssoftware

In Simplicate organiseer je je kernproces in één geïntegreerd pakket voor CRM, HRM, Sales, Projecten, Uren en Facturatie. Je ziet in een oogopslag de voortgang van al je processen waardoor je tijdig kunt bijsturen. Zo helpt Simplicate je om jouw bedrijfsvoering beter en makkelijker te maken.

Klaar om te vernieuwen?

Probeer Simplicate nu 14 dagen geheel vrijblijvend

Geen creditcard nodig Accountancy integraties Gebruiksvriendelijk
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.