Hero

Consultancy bureaus

Jouw bedrijfsvoering georganiseerd in één online tool

Plan een demo

Maak vrij baan voor

loyale klanten

Het Uber-concept duikt op in alle onderdelen van de economie. Ook in de consultancybranche. Klanten kiezen steeds vaker een specifieke consultant op het moment dat zíj er een nodig hebben. Om te zorgen dat klanten meeliften op jouw specifieke kennis en expertise moet je je onderscheiden. Niet alleen met de kwaliteit van je dienst, maar ook met de manier waarop je die dienst verleent: flexibel en klantgericht. Extra aandacht voor je klant vraagt om meer tijd. Tijd die je nu kwijt bent aan je bedrijfsprocessen, die steeds ingewikkelder worden.

Ben jij al klaar voor de veranderende tijden? Simplicate helpt moderne dienstverleners hun bedrijfsvoering toekomstbestendig te maken. Met een all-in-one business softwarepakket maakt Simplicate jouw werk makkelijker. Zodat jij je weer kunt concentreren op de dingen waar je goed in bent.

Voordelen

✓ Korte implementatietijd
✓ Zeer eenvoudig in gebruik
✓ Maximaal integreerbaar met andere software
✓ Je hele bedrijfsvoering in één web based applicatie
✓ Eenvoudige datamigratie



Met de business management software van Simplicate

Minder tijd kwijt met administratieve processen

CRM

Altijd en overal je klantgegevens binnen handbereik!

HRM

Alle belangrijke HRM-zaken in één overzicht. Weg met excellijstjes!

Sales

Breng jouw sales op ongekend niveau en laat je bedrijf groeien.

Project Management

Krijg eenvoudig meer grip op je Project Management

Urenregistratie

Plan en registreer uren, gewoon vanuit je agenda

Facturatie

Verstuur online je facturen en koppel je boekhoudpakket
Niet iedereen binnen onze organisatie is even handig met systemen, maar Simplicate begreep iedereen vanaf de eerste dag. De software van Simplicate is heel wendbaar en schakelt makkelijk.
Avatar
Albert Goldsteen
Goudsteen & Company

Integraties

Simplicate koppelt en synchroniseert met jouw favoriete tools. Geen imports en exports, geen overtikwerk, maar automatisch, nauwkeurig en snel. Hierdoor werk je met het hele bedrijf efficiënter. We hebben integraties met onder meer: MailChimp, Payt, de Kamer van Koophandel, LinkedIn, Jira en via Zapier met nog 1000+ apps!
Bekijk alle integraties

Boekhoudkoppelingen

Manage vanuit Simplicate je financiële applicatie. Door automatische synchronisaties werk je altijd met up-to-date data. Hierdoor hoef je nooit meer dubbel gegevens in te voeren en voorkom je fouten. Door koppelingen met boekhoudpakketten heb je meer financiële controle. Simplicate koppelt onder andere met: Exact, Yuki en Twinfield.
Bekijk alle boekhoudkoppelingen

Referenties

De klant aan het woord

Een drietal vooruitstrevende consultancy bureaus aan het woord over hun gebruikerservaring met de bedrijfssoftware van Simplicate.

Albert Goldsteen - Owner

Niet iedereen binnen onze organisatie is even handig met systemen, maar Simplicate begreep iedereen vanaf na de eerste dag. De software van Simplicate is heel wendbaar en schakelt makkelijk. Ik heb Simplicate al een paar keer aan anderen aanbevolen. Als ik iets goed vindt, dan vertel ik er over aan anderen.

Martijn Pater - Managing Partner

We misten projectoverzicht en gingen op uitgebreid onderzoek uit naar nieuwe software. Simplicate had alles en paste goed bij onze holocratische vorm van werken. Het belangrijkste is dat het hele traject van sales tot met facturatie en uren nu foutloos verloopt.

Wietske Kamps - Consultant

Voordat we in Simplicate werkten, werkten we met verschillende tools. Vooral de inkoopmodule werkt heel fijn. De sales pijplijn wordt goed gebruikt en de Helpdesk doet het echt goed!

Real-time overzicht op je kernproces

Simplicate helpt je om jouw bedrijfsvoering beter en makkelijker te maken. Met één geïntegreerd systeem van CRM, HRM, Sales, Projecten, Uren en Facturatie krijg je weer overzicht in je kernprocessen. Bovendien geeft Simplicate je altijd en overal real-time inzicht in de voortgang van je projecten. Hierdoor kun je eenvoudiger de juiste beslissingen nemen.

Eenvoudig koppelen met andere tools

Simplicate koppelt met veel andere (favoriete) tools. Door de continue synchronisatie heb je al je gegevens up-to-date en in één systeem. Dit maakt je bedrijfsproces een stuk efficiënter en accurater. Nooit meer dubbel gegevens invoeren!

Efficiënter werken

Simplicate integreert alle bedrijfsactiviteiten in één systeem. Je kunt heel eenvoudig zelf velden aanpassen of toevoegen voor de beste ondersteuning van jouw werkwijze. Iedereen werkt efficiënter en je verricht met minder mensen meer werk. Stroomlijn je processen zodat je aandacht weer uitgaat naar dat wat belangrijk is.

Efficiënter werken met beter resultaat?

Probeer Simplicate nu 14 dagen geheel vrijblijvend

Geen creditcard nodig Alles-in-één bedrijfssoftware Gebruiksvriendelijk
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.