Hero

Creatieve bureaus

Jouw bedrijfsvoering georganiseerd in één online tool

Plan een demo

Want,

Creativiteit kent geen tijd

Het leveren van kwaliteit is cruciaal voor creatieve bureaus. Om kwaliteit te leveren heb je tijd nodig. Tijd is een van de weinige dingen die we als mensen niet zelf kunnen creëren. Tijdschrijven helpt je om zuinig met kostbare tijd om te gaan. Maar urenregistratie staat gevoelsmatig haaks op de ‘quality first’ cultuur en op behoefte van creatieven. Toch zal het helpen om de creatieve tijd van medewerkers te beschermen en af te bakenen. In de creatieve sector is kwaliteit van levensbelang. Laat deze administratieve taken daarom zo min mogelijk inbreuk maken op het primaire creatieve proces.

Simplicate is gebouwd voor creatieve bureaus. Het maakt je projectorganisatie eenvoudig met toegankelijke tools om uren bij te houden en in te plannen. Simplicate beperkt zich niet alleen tot urenregistratie. Het vormt de kern van je bedrijfsvoering. Van het eerste contact met een nieuwe klant tot en met het versturen van facturen, het zit er allemaal in.

Voordelen

✓ Korte implementatietijd
✓ Zeer eenvoudig in gebruik
✓ Maximaal integreerbaar met andere software
✓ Je hele bedrijfsvoering in één web based applicatie
✓ Eenvoudige datamigratie



Inzicht in uren en projecten

Met Simplicate krijg je grip op je project management

CRM

Altijd en overal je klantgegevens binnen handbereik!

HRM

Alle belangrijke HRM-zaken in één overzicht. Weg met excellijstjes!

Sales

Breng jouw sales op ongekend niveau en laat je bedrijf groeien.

Project Management

Krijg eenvoudig meer grip op je Project Management

Urenregistratie

Plan en registreer uren, gewoon vanuit je agenda

Facturatie

Verstuur online je facturen en koppel je boekhoudpakket
Door de snelle groei van DutchGiraffe | Digital Creatives B.V. werden we genoodzaakt onze processen te verbeteren. Dus werken we nu 'agile' en gebruiken we 'Simplicate'.
Avatar
Geert Cantrijn
DutchGiraffe

Integraties

Simplicate koppelt en synchroniseert met jouw favoriete tools. Dit scheelt je veel tijd en voorkomt foutgevoelig overtypen van belangrijke informatie. Hierdoor werk je met het gehele bedrijf efficiënter. We hebben integraties met onder meer: MailChimp, Payt, de Kamer van Koophandel, LinkedIn, Online Success, Google Calendar, Nodum, Jira, Secure Login en via Zapier met nog 1000+ apps!
Bekijk alle integraties

Boekhoudkoppelingen

Manage vanuit Simplicate al je financiële applicaties. Door automatische synchronisaties werk je altijd met up-to-date data. Hierdoor hoef je nooit meer dubbel gegevens in te voeren en voorkom je fouten. Door koppelingen met boekhoudpakketten heb je meer financiële controle. Simplicate koppelt onder andere met: Exact, Yuki en Twinfield.
Bekijk alle boekhoudkoppelingen

Referenties

De klant aan het woord

Een drietal vooruitstrevende creatieve bureaus aan het woord over hun gebruikerservaring met de bedrijfssoftware van Simplicate.

Richard Zwarts - Strateeg

Simplicate is voor ons bedrijf de perfecte software. Een efficiënte online tool dat gebruiksvriendelijkheid combineert met een ouderwetse portie persoonlijk contact. Heerlijk.

Geert Cantrijn - Co-founder & Owner

Door de snelle groei van DutchGiraffe | Digital Creatives B.V. werden we genoodzaakt onze processen te verbeteren. Dus werken we nu 'agile' en gebruiken we 'Simplicate'.

Simon Hogenkamp - Founder

Bij Simplicate zijn we gevallen voor de heldere eenvoud in combinatie met de uitgebreide mogelijkheden.

Eenvoudige koppelen met andere tools

Simplicate koppelt met veel andere (favoriete) tools. Door de continue synchronisatie heb je al je gegevens up-to-date en in één systeem. Dit maakt je bedrijfsproces een stuk efficiënter en accurater. Nooit meer dubbel gegevens invoeren!

Overzicht en controle met bedrijfssoftware

In Simplicate organiseer je je kernproces in één geïntegreerd pakket voor CRM, HRM, Sales, Projecten, Uren en Facturatie. Je ziet in een oogopslag de voortgang van al je processen waardoor je tijdig kunt bijsturen. Zo helpt Simplicate je om jouw bedrijfsvoering beter en makkelijker te maken.

Urenregistratie zonder frustratie

In Simplicate schrijf je heel gemakkelijk uren via de Urenregistratie-module, de Google Chrome plug-in of via de mobiele app. Tijdens het tijdschrijven is direct zichtbaar hoeveel uren van het budget nog over zijn.

Geliefd bij veel ambitieuze creatives

Probeer Simplicate nu 14 dagen geheel vrijblijvend

Geen creditcard nodig Alles-in-één bedrijfssoftware Gebruiksvriendelijk
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.