Online bedrijfssoftware voor digital agencies

Groei explosief met rust in je bedrijfsvoering

  • Optimaal projectrendement
  • Efficiënte werkprocessen
  • Geautomatiseerde facturatie
14 dagen proberen Geheel vrijblijvend, geen creditcard nodig.

Meer dan 10.000+ dagelijkse gebruikers

Dotcontrol logo Hoppinger Logo Header Malengo Logo Header Moddit logo
Het probleem

Met de groei van je bedrijf wordt de bedrijfsvoering complexer

De toenemende vraag uit de markt geeft ruimte om te groeien. Maar inefficiënte bedrijfsprocessen halen de kracht uit je bureau. Meerdere systemen werken inefficiënt. Informatie staat verspreid en je hebt geen totaaloverzicht. Bovendien is de kans groot dat je omzet misloopt door niet declarabele uren en vergeten facturen. Herken je de volgende hiaten in je bedrijfsvoering?

  • Klantafspraken zijn niet op een plek voor iedereen terug te vinden.
  • Je hebt veel interne meetings om af te stemmen wie wat wanneer doet en wat de voortgang van werkzaamheden is.
  • Factureren is een paar dagen werk.
  • Onderhandenwerk-, declarabiliteit- en omzetrapportages zijn een uitzoekklusje.
Het probleem 1
DE OPLOSSING

Stroomlijn je processen voor optimale resultaten

Simplicate maakt een soepele workflow van jouw bedrijfsprocessen. Alle werkzaamheden, van sales tot facturatie, lopen naadloos in elkaar door. Op basis van best practices vereenvoudigt en automatiseert Simplicate veel handelingen. Dit scheelt niet alleen tijd. Met minder omkijken naar je bedrijfsvoering kan jij je weer volledig focussen op je kwaliteit en strategie.

  • Beschik elk moment van de dag over actuele stuurinformatie.
  • Klantafspraken zijn compleet en staan chronologisch op een overzichtelijke tijdlijn.
  • Met overzichtelijke rapportages en virtuele kpi's tackel je vroegtijdig knelpunten
  • Abonnement, vaste prijs of nacalculatie; alle facturen staan automatisch voor je klaar.
De oplossing

Versoepel je bedrijfsproces en maak je ambities waar

Simplicate stroomlijnt je processen voor optimale bedrijfsresultaten

Simplicate is één geïntegreerd pakket voor CRM, HRM, Sales, Projecten, Uren en Facturatie. Door het stroomlijnen van je processen zie je meteen de voortgang van je projecten, budget en bestede uren. Simplicate helpt je eenvoudig te factureren, winstgevende projecten te realiseren en tevreden klanten te behouden. Hierdoor wordt jouw werk makkelijker en kan je weer met al je energie richten op de dienstverlening waar je goed in bent.

  • Integraties en koppelingen

    Simplicate integreert met veel tools, waaronder Jira, MailChimp en online succes. Met de open API bouw je gemakkelijk je eigen koppelingen.

  • Urenregistratie zonder frustratie

    Met inzicht in uren heb je waardevolle informatie in handen. Simplicate laat je gemakkelijk uren registreren via de app, agenda of timesheet.

  • Handige mobile app

    Met de praktische mobiele app heb je altijd je gegevens bij de hand. Check belangrijke informatie onderweg of thuis op de bank.

  • Soepele workflows

    Breng veelvoorkomende taken gestructureerd van A naar B met Simplicate workflows. Je ziet precies bij wie een taak ligt en tackelt problemen vroegtijdig.

  • Strakke planning tool

    Een goede projectplanning is het halve werk. In Simplicate zie je precies wie je nog in kunt plannen en hoeveel uren er nog beschikbaar zijn.

  • Combineer verschillende prijsafspraken

    Vaste prijs, abonnement en/of nacalculatie? Combineer alle prijsafspraken binnen een project en op een factuur. Zo houd jij het overzicht. Ook afspraken per klant kun je gemakkelijk combineren.

Wat andere digital agencies over Simplicate zeggen

“Met elke minuut dat we in Simplicate werken, worden we blijer.”
“Met elke minuut dat we in Simplicate werken, worden we blijer.”
Erik Dokter
Directeur
“Uitgebreid systeem waarmee we een hoop tijd besparen en meer inzicht hebben.”
“Uitgebreid systeem waarmee we een hoop tijd besparen en meer inzicht hebben.”
Geert Smit
Oprichter
“Door groei moesten we onze processen verbeteren, dit kan perfect in Simplicate.”
“Door groei moesten we onze processen verbeteren, dit kan perfect in Simplicate.”
Geert Cantrijn
Co-founder & owner

Dit zijn alle onderdelen van Simplicate

Van lead tot factuur, alles wat je nodig hebt in één online systeem.

  • CRM

    Profiteer van een 360-graden-klantbeeld

    CRM overview 190708 143623

    Verbeter je relatie met klanten en prospects met een compleet en actueel CRM systeem. Leg alle communicatie vast op de heldere chronologische tijdlijn. Door de integratie met Gmail en Outlook hoef je nooit meer op zoek naar informatie. Simplicate CRM is standaard uitgerust met een MailChimp en KvK-koppeling.

    CRM overview 190708 143623
  • HRM

    Een HRM systeem dat voor je werkt

    HRM overview

    Met Simplicate zijn alle HR processen, medewerkersgegevens en documenten centraal geborgd. En je hebt helder inzicht in performance, verzuim en verlof van medewerkers en teams.

    HRM overview
  • Sales

    Haal maximaal resultaat uit je verkoopkansen

    Sales overview

    Bepaal zelf de fases in je salesproces en volg verkoopkansen consequent op. Stel eenvoudig een begroting en offerte op en laat de klant direct digitaal ondertekenen. Dankzij e-mail plug-ins en uitgebreide rapportages heb jij altijd een compleet overzicht.

    Sales overview
  • Project management

    Projectmanagement met inzicht in budget en uren

    Projecten overview

    Ga voor renderende projecten en tevreden klanten met een complete online projectmanagement tool. Maak haalbare planningen en houd real time overzicht op beschikbare uren en budget. Inclusief project management rapportages.

    Projecten overview
  • Urenregistratie

    Urenregistratie systeem dat voor iedereen werkt

    Urenregistratie overview

    Urenregistratie levert een schat aan informatie. Daarom maakt Simplicate tijdschrijven eenvoudig via de app, timetracker, agenda of timesheet. Overzichtelijke urenrapportages geven inzicht in productiviteit- en declarabiliteit.

    Urenregistratie overview
  • Facturatie

    Maak van je facturatie een fluitje van een cent

    Facturatie overview

    Nooit meer zoeken naar te factureren diensten. In Simplicate staan alle facturen automatisch klaar. Ook het debiteurenbeheer verloopt via een geautomatiseerd herinneringsproces. Inclusief uitgebreide integraties met je boekhoudpakket.

    Facturatie overview
  • KPI's & Rapportages

    Onmisbare business rapportages

    Rapportages overview

    Voor een succesvolle bedrijfsvoering is goed overzicht in processen essentieel. De rapportages in Simplicate geven je op elk gewenst moment real time inzichten. Van de productiviteit van medewerkers tot en met de voortgang van je organisatie.

    Rapportages overview
  • Integraties

    Simplicate koppelt met jouw favoriete tools

    Integraties overview

    Simplicate is uitgerust met een open API waarmee je data veilig met elkaar uitwisselt. Versoepel je bedrijfsprocessen door systemen te koppelen. We hebben integraties met onder meer: MailChimp, LinkedIn, Jira en via Zapier met nog 1000+ apps.

    Integraties overview

De meest complete en gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware voor zakelijke dienstverleners.

Support en Sales

Ons team staat voor je klaar!