Hero

Internetbureaus

Jouw bedrijfsvoering georganiseerd in één online tool.

Plan een demo

Nieuwe kansen voor

Internetbureaus

Het huidige ondernemersklimaat geeft alle ruimte om te groeien. Om je marktpositie te versterken ontwikkel je innovatieve concepten en pas je nieuwe technieken toe. Maar met de groei van je onderneming, wordt je bedrijfsvoering een stuk complexer. Je wilt je kunnen focussen op je core business en zo min mogelijk op administratieve processen. Maar het ontbreekt je aan realtime inzicht in de status van projecten om bij te sturen en je doelstellingen te behalen.

De all-in-one business software van Simplicate is eenvoudig te implementeren en te koppelen aan andere tools, die ook belangrijk zijn voor jouw business. Zo maakt Simplicate jouw werk makkelijker. Zodat jij je weer kunt concentreren op de dingen waar je goed in bent.

Voordelen

✓ Korte implementatietijd
✓ Zeer eenvoudig in gebruik
✓ Open REST API
✓ Je hele bedrijfsvoering in één web based applicatie
✓ Eenvoudige datamigratie



Business management software

Altijd en overal real-time inzicht in de voortgang van je projecten

CRM

Altijd en overal je klantgegevens binnen handbereik!

HRM

Alle belangrijke HRM-zaken in één overzicht. Weg met excellijstjes!

Sales

Breng jouw sales op ongekend niveau en laat je bedrijf groeien.

Project Management

Krijg eenvoudig meer grip op je Project Management

Urenregistratie

Plan en registreer uren, gewoon vanuit je agenda

Facturatie

Verstuur online je facturen en koppel je boekhoudpakket
De overgang naar een ander systeem is voor een bedrijf als Hoppinger best een uitdaging, het moet goed doordacht worden. De samenwerking met Simplicate daarin is erg fijn. Ze snappen echt wat voor ons belangrijk is en denken mee over de beste inrichting.
Avatar
Jeroen van Eekeren
Hoppinger

Integraties

Simplicate koppelt en synchroniseert met jouw favoriete tools. Geen imports en exports, geen overtikwerk, maar automatisch, nauwkeurig en snel. Hierdoor werk je met het hele bedrijf efficiënter. We hebben integraties met onder meer: MailChimp, Payt, LinkedIn, Online Succes, Nodum, Jira en via Zapier met nog 1000+ apps!
Bekijk alle integraties

Boekhoudkoppelingen

Manage vanuit Simplicate je financiële applicatie. Door automatische synchronisaties werk je altijd met up-to-date data. Hierdoor hoef je nooit meer dubbel gegevens in te voeren en voorkom je fouten. Door koppelingen met boekhoudpakketten heb je meer financiële controle. Simplicate koppelt onder andere met: Exact, Yuki en Twinfield.
Bekijk alle boekhoudkoppelingen

Referenties

De klant aan het woord

Een drietal vooruitstrevende internetbureaus aan het woord over hun gebruikerservaring met de bedrijfssoftware van Simplicate.

Erik Dokter - Directeur

Simplicate is net als wij, een ambitieus bedrijf met ervaren ondernemers aan het stuur. Simplicate staat voor ons voor eenvoud en gebruikersgemak. Met elke minuut dat we in Simplicate werken, worden we blijer.

Jeroen van Eekeren - COO

De overgang naar een ander systeem is voor een bedrijf als Hoppinger best een uitdaging, het moet goed doordacht worden. De samenwerking met Simplicate daarin is erg fijn. Ze snappen echt wat voor ons belangrijk is en denken mee over de beste inrichting.

Geert Smit - Manager

We zochten CRM software, maar inmiddels draait onze hele Sales, Project Management en Facturatie er naar volle tevredenheid. Vooral het extra inzicht is een groot goed. En de inzet van Customer Succes van Simplicate is erg prettig!

Urenregistratie zonder frustratie

In Simplicate schrijf je heel gemakkelijk uren via de Urenregistratie-module, de Google Chrome plug-in of via de mobiele app. Tijdens het tijdschrijven is direct zichtbaar hoeveel uren van het budget nog over zijn.

Eenvoudig koppelen met andere tools

Simplicate koppelt met veel andere (favoriete) tools. Door de continue synchronisatie heb je al je gegevens up-to-date en in één systeem. Dit maakt je bedrijfsproces een stuk efficiënter en accurater. Nooit meer dubbel gegevens invoeren!

Overzicht en controle met bedrijfssoftware

In Simplicate organiseer je je kernproces in één geïntegreerd pakket voor CRM, HRM, Sales, Projecten, Uren en Facturatie. Je ziet in een oogopslag de voortgang van al je processen waardoor je tijdig kunt bijsturen. Zo helpt Simplicate je om jouw bedrijfsvoering beter en makkelijker te maken.

Met 1 klik een stap dichterbij een betere bedrijfsvoering

Probeer Simplicate nu 14 dagen geheel vrijblijvend

Geen creditcard nodig Alles-in-één bedrijfssoftware Gebruiksvriendelijk
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.