Hero

Zakelijke Dienstverlening

Jouw bedrijfsvoering georganiseerd in één online tool.

Plan een demo

Efficiënter werken met een

gestroomlijnd bedrijfsproces

Mooie opdrachten, omzet, winst, tevreden medewerkers en terugkerende klanten. Welke doelen je als zakelijke dienstverlener ook stelt, al je inspanningen moeten bijdragen aan het resultaat. Van het eerste klantcontact tot de laatste factuur. Voor veel ondernemers is dit nog lastig. Volgens de MKB Barometer vloeit ruim 5% van de omzet van zakelijke dienstverleners weg door fouten in facturen, fouten in urenregistratie en niet-declarabele uren. Dat is zonde en nergens voor nodig.

Slimme bedrijfssoftware geeft je een real-time overzicht in de voortgang van je projecten, budget en bestede uren. Het helpt je eenvoudig te factureren, winstgevende projecten te realiseren en tevreden klanten te behouden. Zo maakt Simplicate jouw werk makkelijker, zodat jij je kunnen concentreren op de dingen waar je goed in bent.

Voordelen

✓ Korte implementatietijd
✓ Zeer eenvoudig in gebruik
✓ Maximaal integreerbaar met andere software
✓ Je hele bedrijfsvoering in één web based applicatie
✓ Eenvoudige datamigratie



Bespaar tijd, vergroot winstgevendheid

Met de gebruiksvriendelijke business software van Simplicate

CRM

Altijd en overal je klantgegevens binnen handbereik!

HRM

Alle belangrijke HRM-zaken in één overzicht. Weg met excellijstjes!

Sales

Breng jouw sales op ongekend niveau en laat je bedrijf groeien.

Project Management

Krijg eenvoudig meer grip op je Project Management

Urenregistratie

Plan en registreer uren, gewoon vanuit je agenda

Facturatie

Verstuur online je facturen en koppel je boekhoudpakket
Simplicity is key! De visie van Simplicate op moderne bedrijfssoftware sluit perfect aan op ons bedrijf. Waar nodig staan ze direct voor ons klaar, met waanzinnig fijne en laagdrempelige service. Zo helpt Simplicate ons om de aandacht te houden waar die moet zijn: bij de klant!
Avatar
Han Wassink
TSR

Integraties

Simplicate koppelt en synchroniseert met jouw favoriete tools. Geen imports en exports, geen overtikwerk, maar automatisch, nauwkeurig en snel. Hierdoor werk je met het hele bedrijf efficiënter. We hebben integraties met onder meer: MailChimp, LinkedIn en Online Succes.
Bekijk alle integraties

Boekhoudkoppelingen

Manage vanuit Simplicate je financiële applicatie. Door automatische synchronisaties werk je altijd met up-to-date data. Hierdoor hoef je nooit meer dubbel gegevens in te voeren en voorkom je fouten. Door koppelingen met boekhoudpakketten heb je meer financiële controle. Simplicate koppelt onder andere met: Exact, Yuki en Twinfield.
Bekijk alle boekhoudkoppelingen

Referenties

De klant aan het woord

Een drietal vooruitstrevende zakelijke dienstverleners aan het woord over hun gebruikerservaring met de bedrijfssoftware van Simplicate.

Guido de Neve - Sales

Simplicate heeft een logische flow en een zeer fijne en overzichtelijke interface. Daarnaast zijn ze erg goed bereikbaar en wordt er serieus en snel gereageerd op vragen. Zeer tevreden met de mogelijkheid om offertes te versturen en het uitgebreide sales dashboard.

Han Wassink - Sales Manager

Simplicity is key! De visie van Simplicate op moderne bedrijfssoftware sluit perfect aan op ons bedrijf. Waar nodig staan ze direct voor ons klaar, met waanzinnig fijne en laagdrempelige service. Zo helpt Simplicate ons om de aandacht te houden waar die moet zijn: bij de klant!

Martijn Pater - Founder

Ik vertel wel eens dat Fronteer als bedrijf draait op maar een paar apps, Simplicate is daar één van.

Urenregistratie zonder frustratie

In Simplicate schrijf je heel gemakkelijk uren via de Urenregistratie-module, de Google Chrome plug-in of via de mobiele app. Tijdens het tijdschrijven is direct zichtbaar hoeveel uren van het budget nog over zijn.

Eenvoudige koppelen met andere tools

Simplicate koppelt met veel andere (favoriete) tools. Door de continue synchronisatie heb je al je gegevens up-to-date en in één systeem. Dit maakt je bedrijfsproces een stuk efficiënter en accurater. Nooit meer dubbel gegevens invoeren!

Overzicht en controle met bedrijfssoftware

In Simplicate organiseer je je kernproces in één geïntegreerd pakket voor CRM, HRM, Sales, Projecten, Uren en Facturatie. Je ziet in een oogopslag de voortgang van al je processen waardoor je tijdig kunt bijsturen. Zo helpt Simplicate je om jouw bedrijfsvoering beter en makkelijker te maken.

Klaar om te vernieuwen?

Probeer Simplicate nu 14 dagen geheel vrijblijvend

Geen creditcard nodig Alles-in-één bedrijfssoftware Gebruiksvriendelijk
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.