FAQ nieuwe abonnementen

Waarom heeft Simplicate nieuwe abonnementen?

Voor ons maakt het niet uit of jij een startende ondernemer bent met vier medewerkers of een manager van een miljoenenbedrijf met complexe diensten. Iedereen wil eenvoudige software om inzicht te krijgen in zijn bedrijfsvoering. Daarom heb jij nu keuze uit drie verschillende abonnementen. Zodat jij een abonnement vindt wat het beste past bij de grootte van jouw bedrijf of aansluit op jouw behoefte tot professionalisering.

Wat is het verschil tussen de abonnementen?

Hier vind je het overzicht van alle functionaliteiten per abonnement:
https://static.simplicate.nl/files/simplicate-prijsplannen-2019.pdf

Kom je er niet uit en wil je graag persoonlijk advies, mail ons dan via communicatie@simplicate.nl. We helpen je graag.

Waarom zijn de prijzen van de abonnementen aangepast?

De afgelopen 3 jaar hebben we de abonnementen en prijzen niet gewijzigd. Sindsdien hebben we veel nieuwe en verbeterde functionaliteiten toegevoegd en investeren we elke dag meer in het product en de dienstverlening. Daarom zijn de keuzemogelijkheden uitgebreid en de tarieven daarop aangepast.

De abonnementen zijn gewijzigd. Mag dat volgens de algemene voorwaarden?

Ja, dat mag. We verwijzen je graag naar artikel 9 van de algemene voorwaarden: https://static.simplicate.nl/files/algemene-voorwaarden-simplicate-2019.pdf?mtime=20190704113157

Kan ik de workflows blijven gebruiken zonder over te stappen naar Ultimate Efficiency?

Get Started kent geen workflows. De standaard workflows blijven beschikbaar in het Professional abonnement. Eigen workflows ontwerpen en aanpassen is alleen mogelijk in Ultimate Efficiency.

Er is één uitzondering. Gebruikte jij voor 31 december 2019 workflows, dan blijven de workflows beschikbaar bij jouw nieuwe abonnement. Hier hoef je niets voor te doen. Mochten de workflows zijn verdwenen in jouw nieuwe abonnement, neem dan contact op met communicatie@simplicate.nl.

Mijn nieuwe abonnement heeft andere functionaliteiten dan ik gewend ben. Hoe kan dat?

Jouw nieuwe abonnement bevat iets andere functionaliteiten dan je gewend bent. Ga naar je persoonlijke abonnementspagina in Simplicate voor alle mogelijkheden die beschikbaar zijn bij jouw abonnement.
Je vindt je persoonlijke abonnementspagina in Simplicate hier: Instellingen > Account > Abonnement.
Of kijk op: https://static.simplicate.nl/files/simplicate-prijsplannen-2019.pdf

Kijk ook gerust bij de andere abonnementen voor meer mogelijkheden. Wil je daar gebruik van maken dan verander je jouw abonnement gemakkelijk zelf. Neem bij twijfel gerust contact op via communicatie@simplicate.nl, we kijken graag met je mee en helpen je met de beste keus voor jouw bedrijf.

Wanneer gaat mijn nieuwe abonnement in?

Je ziet de looptijd van jouw abonnement in je persoonlijke abonnementspagina in Simplicate. Je vindt deze hier: Instellingen > Account > Abonnement
Ook sturen we je minimaal twee maanden van te voren een e-mail met meer informatie.

Wat zijn de nieuwe functionaliteiten in Ultimate Efficiency?

Ultimate Efficiency heeft diverse nieuwe mogelijkheden: project- en capaciteitsplanning, Business Intelligence, nieuw workflowmanagement en bijbehorende rapportages.
Met de nieuwe projectplanning krijgt de projectleider meer inzicht in de capaciteitsplanning. Dankzij de heatmap zie je in een oogopslag welke teamleden al vol zitten of nog ruimte hebben voor nieuwe projecten. Teamleden kunnen zelf indelen wanneer ze welke taken willen inplannen.
Business Intelligence zet jouw big data om in handige rapportages voor het ultieme inzicht in jouw bedrijfsvoering.
Met de nieuwe workflows stel je zelf eenvoudig workflows in, zodat je standaardprocessen gemakkelijk vastlegt en elkaar goed op de hoogte houdt van verantwoordelijkheden bij ieder project. De bijbehorende rapportages laten zien wat de status is van alle workflows samen.

Wanneer is Ultimate Efficiency beschikbaar?

Op dit moment is Ultimate Efficiency nog in ontwikkeling. Zodra dit beschikbaar komt, willen we je graag de krachtige, nieuwe mogelijkheden laten zien. Mail alvast naar communicatie@simplicate.nl en we houden je als eerste op de hoogte.

Ik ben al klant van Simplicate en wil het Ultimate Efficiency abonnement proberen. Kan dat?

Hartstikke leuk dat je zo enthousiast bent. We laten de nieuwe planning en Business Intelligence graag aan je zien zodra deze beschikbaar zijn. Stuur ons alvast een mail via communicatie@simplicate.nl, dan sturen we je graag een bericht wanneer we meer kunnen laten zien.

Ik gebruik Simplicate minder dan 12 maanden. Wat betekenen de nieuwe abonnementen voor mij?

De nieuwe abonnementen gaan in wanneer je minimaal 12 maanden klant van ons bent. Deze datum vind je op je persoonlijke abonnementspagina. Je vindt deze hier: Instellingen > Account > Abonnement
Ook sturen we je minimaal twee maanden van te voren een e-mail met meer informatie.