Home Functies Functies overzicht

CRM

  • Al je relatiegegevens centraal beschikbaar

    Één helder overzicht van al je contacten, relaties, klanten en debiteuren. Altijd en overal binnen handbereik.

  • 360-graden-klantbeeld

    Door de integratie van CRM-, sales-, project- en facturatiegegevens, heb je altijd een compleet beeld van je klant.

  • Juiste verdeling tussen standaard en vrije velden

    Simplicate heeft veel beproefde standaard velden, maar geeft je ook alle ruimte voor eigen invulling van je CRM.

  • Importeer eenvoudig al je relatiegegevens

    Zet je bestaande relaties snel en eenvoudig over. De soepele datamigratie zorgt voor maximale continuïteit zonder dat je ‘even uit de lucht’ bent.

  • Koppel gemakkelijk met je favoriete tools

    Maak gemakkelijk koppelingen met de goed gedocumenteerde API. Bijvoorbeeld met Mailchimp, de KvK en Zapier.

  • Specifiek voor jouw branche

    Of je nu consultant, accountant, creatief of online marketeer bent, onze CRM sluit naadloos aan op jouw specifieke processen.

  • Personaliseer met vrije velden

    Van notitieveld tot URL: vrije velden geven jou maximale flexibiliteit. Voeg eenvoudig specifieke informatie toe aan je relaties.

  • Nieuw

    Naadloze integratie met Outlook

    Werk je in Outlook? Met een simpele klik voeg je bedrijven, contactpersonen en e-mails, inclusief bijlage, toe aan het CRM.

  • Nieuw

    Naadloze integratie met Gmail

    Werk je met Gmail? Met een simpele klik voeg je bedrijven, contactpersonen en e-mails, inclusief bijlage, toe aan het CRM.

  • Filter en sorteer

    Filter eenvoudig op meerdere selecties en maak slimme sorteringen van bijvoorbeeld alle relatiebeheerders branches, of je eigen velden.

  • Gespreksverslagen en communicatie

    Gespreksverslagen, e-mails, notities: al je communicatie staat in een helder overzicht. Bovendien voeg je vanuit elke mailclient eenvoudig e-mails toe.

  • Alle belangrijke informatie op een tijdlijn

    Simplicate zet automatisch alle activiteiten per relatie in een overzichtelijke tijdlijn. Zelf voeg je eenvoudig e-mails, notities en gespreksverslagen toe.

  • Volledig klantdossier

    Voeg voor een volledig klantdossier ook documenten en contracten toe aan je CRM in Simplicate, eenvoudig uploaden en snel terugvinden.

  • Uitgebreid zoeken

    Hoe heette die klant ook alweer? Met de uitgebreide zoekfunctie vind je snel wat je zoekt en heb je altijd alle informatie bij de hand.

  • KVK-integratie

    Zoek op basis van de bedrijfsnaam rechtstreeks in de database van open-KvK en laat adresgegevens, URL en KvK-nummer automatisch vullen.

  • Prijsafspraken per klant

    Hanteer verschillende prijsafspraken per klant en leg deze vast in CRM zodat medewerkers op de hoogte zijn van de verschillende afspraken en zaken juist geregistreerd worden tijdens een project.

HRM

  • HRM-Overzicht

    Je personeelsadministratie was nog nooit zo eenvoudig. In het overzichtelijke HRM vind je alle informatie, documenten, wijzigingen en communicatie terug. De HR-rapportages laten je precies zien wat aandacht nodig heeft.

  • Centraal opgeslagen medewerkergegevens

    Bewaar op één beveiligde plek alle algemene contactgegevens en andere informatie van medewerkers. Gebruik vrije velden voor extra informatie die jullie belangrijk vinden.

  • Contracten en dienstverbanden

    Voeg contracten toe aan het dossier van medewerkers en leg de dienstbetrekking en het rooster vast. In één overzicht zie je welke contracten aan vernieuwing toe zijn.

  • In dienst, uit dienst

    Medewerkers of externe teamleden voeg je in een paar stappen toe met de juiste rechten. Blokkeer de toegang bij uitdiensttreding zonder historische gegevens te verliezen.

  • Digitaal personeelsdossier

    Bouw een compleet digitaal personeelsdossier door documenten, correspondentie en voortgangsgesprekken te loggen op de tijdlijn. Alles beveiligd en alleen toegankelijk met de juiste rechten.

  • Roosters

    Op basis van het rooster schrijft een medewerker tijd en wordt verlof toegekend. Deze informatie is de basis voor de planning, capaciteitsberekening en rapportages.

  • Teams

    Werk je met teams? Koppel medewerkers dan aan een team en leidinggevende. Verbind het team met projecten, zodat alleen teamleden hier project-uren op kunnen schrijven.

  • Rechten / autorisatie

    Per gebruiker of gebruikersgroep stel je rechten in. Bijvoorbeeld: inzage in informatie, bewerkrechten, toegang tot modules en specifieke functionaliteit. Bij uitdiensttreding blokkeer je toegang zonder gegevens te verliezen.

  • Workflows

    Bouw je eigen HRM-workflows voor terugkerende processen. Hierdoor verlopen HR-processen altijd op de juiste manier. Bijvoorbeeld met een workflow van alle verantwoordelijkheden bij in- en uitdiensttreding.

  • Verlof

    Stel per medewerker het aantal verlofdagen in. Simplicate houdt de saldo’s bij wanneer verlof wordt opgenomen. Geef per verlofsoort aan of een verlofaanvraag door de leidinggevende moet worden goedgekeurd via een workflow.

  • Verzuim

    Registreer verzuim simpel en efficiënt. Simplicate geeft je in één overzicht inzicht in het aantal verzuimregistraties en verzuimpercentages van teams.

  • Rapportages en dashboard

    Met de HRM-rapportages heb je altijd actuele verzuimcijfers, verzuimpercentages en verloftegoeden. Het HRM-dashboard laat zien hoe de samenstelling van je personeel en teams is opgebouwd.

Sales

  • Succesvol salesmanagement

    Beheers je verkoopkansen vanuit een totaaloverzicht. Zo zie je in een oogopslag welke kansen er zijn en wanneer de laatste activiteit is geweest.

  • Richt je eigen funnelfases in

    Stel je eigen salesfunnel samen op basis van jouw structuur en stappen. Zo heb je in elke fase een helder overzicht van hoeveelheid leads en potentiële omzet.

  • Grafische KPI’s

    Inzicht geeft je rust. Daarom wil je in een oogopslag zien hoe je ervoor staat. De interactieve KPI’s bovenaan de pagina zijn een grafische vertaling van al je data.

  • Nooit meer gissen naar bedragen voor je offerte

    Uren en kosten budgetteer je al tijdens het het salestraject op alle project-onderdelen. Zo maak je altijd tot een goede prijs-inschatting voor je offerte.

  • Nieuw

    Je offertes snel digitaal ondertekend retour

    Stel eenvoudig uitgebreide offertes op en verstuurd ze online naar je opdrachtgever. Met digitale ondertekening heb je ze snel akkoord retour. Makkelijk voor de klant en voor jou!

  • Uitgebreide inzichten en rapportages

    Waar komen je kansen vandaan? Waarop win of verlies je? Bekijk de verwachte omzet per accountmanager, per maand, per dealgrootte of per fase.

  • Vrije velden

    Wil je specifieke informatie in je salestrajecten kwijt? Voeg dan eenvoudig zelf vrije velden toe. Bijvoorbeeld een datumveld, selectieveld of notitieveld. The sky is the limit.

  • Compleet communicatie-overzicht

    Nooit meer zoeken naar een mailtje met afspraken. Je begroting, offerte, notities; alle communicatie wordt automatisch meegenomen naar je project.

  • Een vliegende start van je project

    Na akkoord converteert Simplicate alle data van je salestraject automatisch naar een project. Zo weet je bij de start van een nieuw project precies welke afspraken er in de salesfase zijn gemaakt.

Projecten

  • Uren budgetteren

    Budgetteer projecten en projectonderdelen op uren, zowel in aantal als in euro’s.

  • Inkoop en kosten budgetteren

    Budgetteer projecten op kosten, zowel op inkoop als declaraties. Inclusief gewenste marge.

  • Budget vs besteed vs gepland

    In een overzicht zien hoe het project ervoor staat, zowel op budgetten van uren, kosten als facturatie.

  • Omzetprognose

    De omzetprognose laat precies zien hoeveel per project nog kunt factureren. Nu en in de toekomst. De staafdiagrammen meteen een helder beeld van de te factureren omzet.

  • Projectresultaat

    Deze uitgebreide rapportage geeft een exact en compleet beeld van het rendement van alle projecten. Het berekende resultaat is gebaseerd op kostprijs van uren en inkoop.

  • Meerdere factuur-methodes

    Laat projecten naadloos aansluiten op jouw dienstverlening. Combineer vaste prijsafspraken met een abonnement en/of nacalculatie op uren en kosten.

  • Corrigeren en afboeken

    Wil je uren en kosten aanpassen op een concept-factuur? Dat kan. Voordat je een factuur verstuurd kun je uren corrigeren of afboeken.

  • Productiviteit en declarabiliteit

    Bekijk in één oogopslag de productiviteit en declarabiliteit van de organisatie, per team of per medewerker.

  • Onderhanden werk (OHW)

    Een belangrijke post om in de gaten te houden is je onderhanden Werk. Simplicate geeft een real time beeld van de uren en kosten die gemaakt zijn maar nog niet gefactureerd.

  • Urenregistratie

    Urenregistratie is de de kern van succesvol projectmanagement. Registreer uren op zowel vaste prijs, abonnementen als nacalculatie-onderdelen binnen projecten.

  • Taken en workflows

    Een workflow stuurt een proces waarin medewerkers in een vaste volgorde taken oppakken. Beheers een project met losse taken of vooraf gedefinieerde workflows.

  • Planning

    Een goede planning is het halve werk. Door overzicht in capaciteit en beschikbaarheid van medewerkers, plan je de werkzaamheden van een project gemakkelijk vooruit.

Urenregistratie

  • Nieuw

    Gesynchroniseerde agenda

    Schrijf je agenda-items eenvoudig weg als gewerkte uren op een project. Met de tweewegs agenda-integratie werk je vanuit de agenda van jouw eigen voorkeur.

  • Slimme timesheet

    Werk je elke dinsdag aan hetzelfde project? Dan schrijf je deze uren heel eenvoudig automatisch weg. Maak hiervoor een regel met begin en eindtijd aan in de timesheet.

  • Praktische mobiele app

    Ben je veel onderweg? Dan is de Simplicate-app ideaal. Met de gesynchroniseerde start-stop-timer schrijf je nauwkeurig op meerdere projecten tegelijk.

  • Geïntegreerd met de planning

    Urenregistreren veel gedoe? Niet in Simplicate. Geplande uren worden namelijk automatisch overgezet naar geregistreerde tijd. Dat scheelt een hoop dubbel werk.

  • Google Chrome plugin

    Schrijf eenvoudig tijd met de Google Chrome Simplicate plugin. Met deze extensie schrijf je direct vanuit de browser tijd op een project.

  • Handige timer

    Werk je in korte tijd aan veel verschillende projecten? De app en de plugin zijn voorzien van een handige start-stop-timer. Hiermee houd je makkelijk je uren bij.

  • Inzichtelijke budget-informatie

    Bij het schrijven van uren zie je meteen hoeveel budget er nog is. Zo zie je meteen of je de werkzaamheden nog kunt uitvoeren en blijft het hele team scherp op de voortgang.

  • Jira integratie

    Werk je met het digitale scrumboard Jira? Dan navigeer je vanuit de urenmodule zo naar het bijbehorende issue. Door de projectkoppeling worden de bestede uren rechtstreeks in Simplicate verwerkt.

  • Publieke API

    Simplicate integreert met je favoriete tools en apps. En met de goed gedocumenteerde API bouw je gemakkelijk je eigen koppelingen.

  • Uren controleren

    Urencontrole is een handige controlestap waardoor je uren kan controleren en accorderen voordat ze worden gefactureerd. Ideaal voor leidinggevenden en projectleiders.

  • Uren corrigeren en afboeken

    Geregistreerde uren kun je afboeken wanneer je deze niet (meer) wilt factureren naar je klant. Door uren te corrigeren of af te boeken houd je maximaal inzicht in declarabiliteit en projectresultaat

  • Uitgebreide rapportages

    Voor strak projectmanagement is een goed overzicht essentieel. In de urenrapportage zie je in één oogopslag productiviteit, declarabele uren en het aantal beschikbare uren per medewerker.

Planning

  • Het hele team in een overzichtelijke planning

    Wie heeft er nog ruimte en waar is teveel gepland? Plan en sleep eenvoudig taken tussen medewerkers voor strak projectmanagement.

  • Plan per dag, week of maand

    Deel snel en eenvoudig taken in en plan zoals jij dat wilt; per dag week of per maand. Schakel eenvoudig tussen totaaloverzicht en details.

  • Integratie met HR

    Plan je medewerkers in een keer goed in. Dankzij de integratie met HR zie je meteen welke medewerkers beschikbaar of met verlof zijn.

  • Geïntegreerd werkrooster

    Wie werkt welke dagen? In de planning zie je de werktijden van alle medewerkers. Zo weet je meteen wie en wel of niet beschikbaar is.

  • Handige filters voor aangepaste overzichten

    Wil je specifiek inzoomen op een projectplanning, medewerker of team? Met de filter-optie creëer je zelf het overzicht dat je nodig hebt.

  • Altijd inzicht in budget

    Hoeveel werk kun je nog inplannen voordat je over je budget gaat? Simplicate toont je al tijdens het plannen, of bewerken, van taken of er nog budget is.

  • Naadloos geïntegreerd met urenschrijven

    Urenschrijven wordt vaak als vervelend beschouwd. Daarom hebben wij het heel eenvoudig gemaakt. Met minimale inspanning zet je je ingeplande uren zo om naar geschreven tijd. Handig!

  • Projectinformatie altijd up-to-date

    Voor strak projectmanagement is een actueel overzicht van uren en budget onmisbaar. Door de integratie van planning en uren zie je in Simplicate meteen de invloed van taken op het totaalbudget.

Facturatie

  • Ontwerp je eigen factuur

    Met een eigen logo, huisstijl. layout en specificaties, ontwerp je je eigen factuur in een handomdraai. Je kunt zelfs per bedrijfsprofiel je huisstijl aanpassen.

  • Automatische factuurvoorstellen

    Nooit meer op zoek naar de omzet aan het einde van de maand. Simplicate weet altijd wat je kunt factureren.

  • Overzicht met conceptfacturen

    Alle facturen die gereed zijn om te versturen komen in één overzicht. Na een laatste check kan je ze allemaal tegelijk collectief versturen. Zo is je facturatie weer een fluitje van een cent.

  • Automatisch abonnementen genereren

    Geen omkijken meer naar langlopende abonnementen. Bij het aanbreken van een nieuwe cyclus, worden deze automatisch gegenereerd.

  • Elektronische Inkoopfactuur (UBL)

    Een elektronische inkoopfactuur verwerk je eenvoudig in je administratie. Simplicate verstuurt je facturen in UBL-formaat voor een razendsnelle digitale verwerking.

  • Openstaande facturen

    Het is belangrijk om openstaande facturen actief te beheren. In Simplicate heb je altijd een actueel overzicht van onbetaalde facturen.

  • Nieuw

    Factuur herinneringen

    Houd je hoofd leeg van alles wat je niet moet vergeten. De automatische factuur-herinneringen van Simplicate gaan je helpen. Zo heb jij weer rust en vertrouwen in je facturatieproces.

  • Nieuw

    Herinnerings-plannen

    Strak debiteurenbeheer zonder veel tijd en gedoe. Met Simplicate hoef je zelf geen betalingstermijnen meer bij te houden. Het herinneringplan zorgt ervoor dat jij herinneringen verstuurt op het juiste moment.

  • Voorschotfacturatie

    Stuur alvast een factuur voordat een dienst gefactureerd kan worden of uren geschreven staan. Deze bedragen kan je later eenvoudig verrekenen.

  • Termijnfacturatie

    In termijnen factureren? Bepaal zelf de termijnbedragen, de betaaltermijn en de frequentie. De rest gaat vanzelf.

  • Integreer met je boekhoudpakket

    Simplicate integreert naadloos met de meeste boekhoudpakketten en synchroniseert de betalingen.

Rapportages

  • Kies je KPI’s

    Sturen op KPI's helpt je bij succesvolle bedrijfsvoering. Stel in elke module je eigen KPI’s vast. Simplicate geeft je bovenin je scherm de resultaten real time weer in heldere grafieken.

  • Real time KPI’s

    Alle KPI’s reageren direct op data die jij kiest. Zo zie je in een oogopslag de resultaten die jij wilt zien. Bijvoorbeeld over een bepaalde periode, specifieke branche of team.

  • Krachtige KPI’s

    Rapportages en analyses kunnen echte tijdvreters zijn. De KPI’s in Simplicate geven je direct inzicht zonder dat je een uitgebreide rapportage hoeft te doorgronden.

  • Verlofrapportage

    Verlof- en verzuim statistieken zijn goede gezondheidsindicatoren. In de verlofrapportage zie je in één overzicht alle saldo’s en toekomstige verlofaanvragen.

  • Verzuimrapportage

    De verzuimrapportage geeft snel Inzicht in verzuimcijfers. De verzuimoverzichten geven je snel een overzicht op uren of percentages per medewerker of team.

  • Salesrapportages

    De salesfunnel rapportage geeft inzicht in alle verkoopkansen. Bekijk toekomstige omzet gecorrigeerd met scoringskans en opportunities per medewerker.

  • Projectrapportage

    Wil je een totaalbeeld van een project? In de projectrapportage zie je de kosten, het resultaat en de status van het onderhandenwerk.

  • Inzicht in toekomstige facturatie

    Simplicate geeft een overzicht in je toekomstige cashflow door de facturatie te prognosticeren. Zo weet je altijd wat je aan omzet kunt verwachten.

  • Productiviteits rapportage

    De productiviteit-rapportage laat de productiviteit van al je medewerkers zien. Klik eenvoudig door naar ieder gewenst detailniveau.

  • Productiviteit versus declarabiliteit

    Tijdregistratie geeft inzicht in productiviteit en declarabiliteit. In deze rapportage zie je in hoeverre productieve uren ook daadwerkelijk gedeclareerd zijn.

  • Omzetrapportage

    Gefactureerde omzet zegt veel over de prestaties van je organisatie. In de omzetrapportage zie je hoe je omzet zicht verdeeld over je dienstverlening en je klanten.

  • Abonnement rapportage

    De abonnement rapportage geeft een uitgebreid beeld van je abonnementen, zoals groei, opzeggingen en de gemiddelde klantwaarde.

Taken & workflows

  • Stroomlijn processen

    Met workflows stroomlijn je processen waarin medewerkers in een vaste volgorde taken oppakken. Zo voorkom je inefficiëntie door verschillende werkwijzen en tussen-wal-en-schip scenario’s.

  • Kant en klare workflows

    De meest gebruikte workflows zitten standaard in Simplicate. Bijvoorbeeld: het goedkeuren van geschreven uren, verlofaanvragen en behandelen van inkomende correspondentie.

  • Workflow-editor

    Met de workflow-editor bouw je zelf eenvoudig workflows voor taken en processen die in jullie bedrijf vaak voorkomen. Of pas de kant en klare flows aan naar eigen smaak.

  • Taken voor de relatiebeheerder

    Is een medewerker het vaste aanspreekpunt voor een klant? Voeg deze persoon dan toe als relatiebeheerder in het het CRM. Dan worden alle taken voor dat bedrijf automatisch aan de medewerker toegekend.

  • Workflow verlof en verzuim

    De workflows van het aanvragen en goedkeuren van verlof en afhandelen van verzuim, komen automatisch in het personeelsdossier van de medewerker terecht.

  • Sales workflows

    Mis geen enkele opportunity met de sales workflow. Salesmedewerkers maken zelf eenvoudig flows aan in de salesmodule. Bijvoorbeeld voor het bewaken van de volgende stap en het opvolgen van een offerte.

  • Projecten workflows

    Is er een vaste werkwijze voor het starten en afsluiten van projecten? Leg het vast in een workflow met taken en notificaties voor de verantwoordelijke medewerkers.

  • Overzicht in afronding en doorlooptijd

    Workflows maken processen meetbaar. Het geeft inzicht in doorlooptijden en bij wie de bal ligt. Door notificaties leid je de processen strak, zonder dat het veel tijd en energie kost.

Kosten & inkoop

  • Inkoop

    Budgetteer en registreer de inkoopfacturen voor een project. Vervolgens kun je de inkoop doorbelasten met een marge.

  • Declaraties

    Zijn er kosten gemaakt die gedeclareerd kunnen worden? Medewerkers kunnen deze zelf registreren. Gedeclareerde kosten worden dan doorbelast aan de klant.

  • Budget versus besteed

    Hoeveel uren en kosten zijn er besteed? En hoe verhoudt zich dat ten opzichte van het budget? Per project geeft Simplicate inzicht in gebudgetteerde en bestede kosten.

  • Boekhoudkoppeling

    Importeer inkoopfacturen uit je boekhouding met de boekhoudintegraties. HIermee voorkom je dubbel invoerwerk, voorkom je menselijke fouten en werk je een stuk efficiënter.

  • Inzicht in je brutomarge

    Door de kosten aan je projecten toe te wijzen krijg je een goed inzicht in je bruto marge.

Integraties

  • Kamer van Koophandel

    Het CRM is gekoppeld aan de database van het KvK. Op basis van het KvK-nummer of de bedrijfsnaam, importeer je in een klik alle actuele adresgegevens. Dit scheelt tijd en je werkt altijd met accurate informatie.

  • Payt

    Payt debiteurenbeheer verzorgt, uit jouw naam, automatisch een strakke opvolging. Vanuit Simplicate zet je verstuurde facturen geautomatiseerd door naar Payt. Simplicate houdt de betaalstatus bij en Payt doet het verdere werk!

  • Online Succes koppeling

    Online Succes herkent websitebezoekers en verrijkt ze met informatie uit LinkedIn en Company Info. Op basis van jouw voorkeuren worden relevante leads automatisch in je Simplicate CRM gezet.

  • Nieuw

    Outlook Agenda, Google of Apple Calendar

    Met de tweeweg agenda-integratie koppel je je eigen (externe) agenda met Simplicate. Hierdoor zie je geplande en geregistreerde uren ook in je eigen agenda staan. Simplicate synchroniseert met de Outlook-agenda, Google en Apple Calendar.

  • Nieuw

    Gmail

    Wil je een mailtje met een bijlage vastleggen op de tijdlijn in Simplicate? Dat kan heel eenvoudig met de Gmail add-on. Ook voeg je met een simpele klik vanuit GMail bedrijven en contactpersonen toe aan het CRM.

  • Nieuw

    Outlook

    Met de Outlook-koppeling leg je vanuit Microsoft Office 365 / Exchange en Outlook eenvoudig E-mail en bijlagen vast op de tijdlijn in Simplicate.

  • MailChimp

    Verhoog de open rate van je nieuwsbrief door deze naar de juiste mensen te sturen. Met de MailChimp-koppelingen voeg je rechtstreeks vanuit CRM personen toe aan je verzendlijst in Mailchimp.

  • Timetracking Google Chrome Plugin

    Vergemakkelijk tijdregistratie met de browser plugin: selecteer je het project waar je aan werkt en start de timer. Klaar? Stop je de timer en je uren worden netjes afgerond en toegevoegd aan je urenoverzicht.

  • Google Chrome — LinkedIn Koppeling

    Voeg je LinkedIn contacten rechtstreeks toe aan Simplicate CRM. Wordt een LinkedIn profiel aangepast? Dan vraagt Simplicate of je de informatie wilt aanpassen en/of toevoegen.

  • Jira

    Werk je met het digitale scrumboard Jira? Met de Google Chrome plugin start en stop je tijdregistratie met een simpele muisklik. Kies je project, dienst en urensoort en je bestede tijd wordt automatisch toegevoegd aan je uren in Simplicate.

  • Google Chrome Plugin — start-stop timetracking

    Registreer tijd direct vanuit de browser plugin. Selecteer je project, de bijbehorende dienst en urensoort en start de timer. Klaar? Stop de timer en je uren worden netjes afgerond en toegevoegd aan je urenoverzicht in Simplicate.

  • Google Chrome — LinkedIn Koppeling

    Voeg LinkedIn contacten rechtstreeks toe aan Simplicate CRM. Is een LinkedIn profiel aangepast dan vraagt Simplicate vanzelf of je de informatie wilt aanpassen en/of toevoegen! Let op: de koppeling is alleen beschikbaar in Google Chrome.

  • PinkWeb Client Online

    PinkWeb Client Online zorgt voor efficiënte en geautomatiseerde communicatie tussen accountants en cliënten. Simplicate wisselt real time CRM-gegevens uit met PinkWeb. Zo wordt een nieuwe klant ook direct ook in Pinkweb aangemaakt.

  • Nextens

    Nextens is online aangiftesoftware voor de fiscale aangifte- en adviespraktijk. Via de koppeling met Simplicate worden nieuwe en aangepaste gegevens in de CRM-module van Simplicate real time aangemaakt of aangepast in Nextens.

  • Unit4 Fiscaal Gemak

    Simplicate koppelt met de aangiftesoftware Unit4 Fiscaal Gemak. Door de koppeling worden CRM-gegevens uitgewisseld en real time doorgestuurd naar Fiscaal Gemak. Zo zijn in Fiscaal Gemak altijd de meest actuele klantgegevens beschikbaar.

  • Hyarchis Accountancy

    Simplicate koppelt met het DMS van Hyarchis Accountancy. Hierdoor klik je direct vanuit het CRM door naar het klantdossier in Hyarchis Accountancy. Bij de aanmaak van een nieuwe relatie in Simplicate wordt, met een druk op de knop, een bijbehorende DMS dossierstructuur aangemaakt.

  • SecureLogin

    SecureLogin is het online bureaublad voor administratie- en accountantskantoren. Voeg Simplicate toe en maal één dashboard voor al je informatiesystemen. Met SecureLogin vergroot je inzicht en controle over je online applicaties.

  • Yuki

    Met de integratie tussen Yuki en Simplicate zorg je ervoor dat alle debiteuren, verkoopfacturen en betalingen automatisch met elkaar worden gesynchroniseerd.

  • Exact Online

    Door de integratie tussen Exact Online en Simplicate werk je altijd met up-to-date data. Debiteuren, verkoopfacturen en betalingen worden automatisch met elkaar gesynchroniseerd.

  • Exact inkoop

    Met de inkoopkoppeling boek je vanuit Exact automatisch inkoop op projecten in Simplicate. De kostensoort matcht met de grootboekrekening en een nieuw project wordt automatisch een Exact kostenplaats of kostendrager.

  • Twinfield

    Door Simplicate te koppelen aan Twinfield worden debiteuren, verkoopfacturen en betalingen automatisch gesynchroniseerd.

  • Twinfield inkoop

    Importeer de inkoop die in Twinfield geboekt is automatisch in Simplicate. Inkoop kostensoorten worden aan Twinfield grootboekrekeningen gekoppeld en Simplicate projecten aan Twinfield projecten.

  • Betaald

    Minox*

    Door Simplicate te koppelen aan Minox worden debiteuren, verkoopfacturen en betalingen automatisch gesynchroniseerd. Wanneer een factuur in Minox als betaald wordt gemarkeerd dan is dit ook direct in Simplicate bijgewerkt.

  • Betaald

    iMuis Online*

    Verstuurde facturen worden automatisch gesynchroniseerd met iMUIS Online. Wanneer een factuur in iMUIS Online als betaald wordt gemarkeerd dan wordt dit automatisch teruggekoppeld aan Simplicate.

  • Betaald

    SnelStart*

    Verstuurde facturen worden automatisch gesynchroniseerd met SnelStart. Wanneer een factuur in SnelStart als betaald wordt gemarkeerd, wordt dit automatisch teruggekoppeld aan Simplicate.

  • Betaald

    Moneybird*

    Synchroniseer alle facturen die je verstuurt vanuit Simplicate automatisch met de boekhouding in Moneybird. Wanneer een factuur in Moneybird als betaald wordt gemarkeerd, wordt het direct in Simplicate bijgewerkt.

  • Zapier

    Zapier verbindt Simplicate met ruim 600+ apps. Je maakt zelf heel eenvoudig een nieuwe Zap aan. Stuur bijvoorbeeld automatisch een tweet uit bij elk nieuw blog of ontvang een Slack-melding bij iedere nieuwe website-conversie.

  • Nodum

    Nodum is een oplossing voor het zelf bouwen van een webapplicatie, -koppeling of -integratie tussen verschillende platformen. Ook consultants, designers en andere non-programmeurs kunnen hiermee Simplicate koppelen aan andere software.

  • Websitekoppeling

    Koppel met onze API formulieren op je website aan het CRM van Simplicate. Dan komt de informatie uit de ingevulde formulieren rechtstreeks in het CRM gezet. Zonder omkijken en tijdrovend handwerk.

  • Simplicate API

    Simplicate integreert met je favoriete tools en apps. En met de goed gedocumenteerde API (developer.simplicate.com) bouw je gemakkelijk je eigen koppelingen. Simplicate laat ook API’s van andere software toe.

Overig

  • Uitgebreide autorisaties

    Stel eenvoudig rechten per medewerker in door per gebruikersgroep autorisaties aan te geven. Koppel hier vervolgens medewerkers aan.

  • Exporteren naar Excel

    Vanuit iedere module kan je gegevens exporteren naar Excel. Bijvoorbeeld om nog veel meer analyses op de data uit te voeren.

  • Meerdere bedrijven in één omgeving

    Heb je meerdere administraties, BV’s of vestigingen? In Simplicate kun je dit heel eenvoudig van elkaar scheiden.

  • Meertalig

    Spreekt een medewerker een andere taal? Per gebruikersprofiel kan je de taal naar het Engels aanpassen. Easy as that!

  • Datamigratie

    Door uitgebreide importmogelijkheden migreer je eenvoudig je data van oude systemen naar Simplicate.

  • AVG

    Beveiliging en data privacy nemen we zeer serieus bij Simplicate. Wij helpen jou aan de AVG te voldoen.

  • Two-Factor Authentication

    De twee-staps-authenticatie is een extra beveiligingslaag voor je Simplicate account. Het zorgt ervoor dat jij de enige persoon bent die toegang heeft tot jouw account.

  • Nieuw

    Smart BCC

    Met Smart BCC voeg je e-mails toe aan de tijdlijn in Simplicate. Dit werkt heel eenvoudig via één e-mailadres. Simplicate herkent zelf welke tijdlijnen relevant zijn aan de hand van de inhoud.

  • Documentbeheer

    Simplicate heeft een aantal standaard type documenten ingesteld, die geheel naar eigen wens kunnen worden aangepast en uitgebreid. Geef per type document aan wie dit wel of niet in mag zien.

  • SPF Records

    Door het toevoegen van een SPF record worden de offertes en facturen vanuit jouw domein verstuurd en voorkom je dat je e-mails in de spambox van de ontvanger terechtkomen.

  • Veiligheid

    Simplicate maakt gebruik van versleutelde verbindingen, beveiligd door authenticatie en encryptie. Het dataverkeer naar onze servers wordt gecontroleerd door een high-end web application firewall.

  • Privacy

    Persoonlijke gegevens moeten sinds de GDPR-regelgeving op verschillende manieren beschermd worden opgeslagen. Hiervoor hebben we veiligheidsprotocollen en rapporteringscenario’s opgesteld.

  • Nieuw

    Inloggen met Google en Outlook 365

    Log eenvoudig en snel in zonder wachtwoord met je Google of Microsoft-account.