Overal toegang tot je gegevens met de mobiele app

GIF Simplicate 1
  • Complete app met: CRM. HRM, Sales en urenregistratie
  • Gemakkelijk uren registreren. Onderweg of thuis op de bank
  • Razendsnel gespreksnotities toevoegen, CRM-gegevens raadplegen en tijdlijn-documenten inzien
  • Stabiele app voor Android en Apple
Gradient logo Smidswater Logo Header Hoppinger Logo Header Frontee 5
GIF Simplicate 1

Elke dag die ik nu overhoud kan ik nu besteden aan strategie, klantrelaties en nieuwe kennismakingsgesprekken.

Essense Harald small
Harald Lamberts

Founder & MD - Essense

Het probleem

Chaos en losse briefjes

Onderweg naar een klant merk je dat je je agenda bent vergeten. Je belt collega's voor het adres en een update van de laatste afspraken. Bij de afspraak noteer je je gegevens op losse briefjes, net als je kilometer- en urenregistratie. De volgende dag zet je dit online. Stress én een dubbele administratie.

Het probleem
DE OPLOSSING

Alle gegevens bij de hand met de mobiele app

Met onze app voor mobiel voorkom je stress en dubbele administratie. Check de app, lees de laatste gespreksnotities door. Is de klant enthousiast, maak dan direct een taak voor je collega om een offerte te sturen. Registreer je uren en kilometers zodra je thuis op de oprit staat. Met de mobiele app ben je altijd op de hoogte en heb je nooit meer een dubbele administratie.

Dit zijn alle onderdelen van Simplicate

Van lead tot factuur, alles wat je nodig hebt in één online systeem.

  • CRM

    Profiteer van een 360-graden-klantbeeld

    CRM slider

    Verbeter je relatie met klanten en prospects met een compleet en actueel CRM systeem. Leg alle communicatie vast op de heldere chronologische tijdlijn. Door de integratie met Gmail en Outlook hoef je nooit meer op zoek naar informatie. Simplicate CRM is standaard uitgerust met een MailChimp en KvK-koppeling.

    CRM slider
  • HRM

    Een HRM systeem dat voor je werkt

    HRM overview

    Met Simplicate zijn alle HR processen, medewerkersgegevens en documenten centraal geborgd. En je hebt helder inzicht in performance, verzuim en verlof van medewerkers en teams.

    HRM overview
  • Sales

    Haal maximaal resultaat uit je verkoopkansen

    Sales slider

    Bepaal zelf de fases in je salesproces en volg verkoopkansen consequent op. Stel eenvoudig een begroting en offerte op en laat de klant direct digitaal ondertekenen. Dankzij e-mail plug-ins en uitgebreide rapportages heb jij altijd een compleet overzicht.

    Sales slider
  • Project management

    Projectmanagement met inzicht in budget en uren

    Projecten overview

    Ga voor renderende projecten en tevreden klanten met een complete online projectmanagement tool. Maak haalbare planningen en houd real time overzicht op beschikbare uren en budget. Inclusief project management rapportages.

    Projecten overview
  • Urenregistratie

    Urenregistratie systeem dat voor iedereen werkt

    Urenregistratie overview

    Urenregistratie levert een schat aan informatie. Daarom maakt Simplicate tijdschrijven eenvoudig via de app, timetracker, agenda of timesheet. Overzichtelijke urenrapportages geven inzicht in productiviteit- en declarabiliteit.

    Urenregistratie overview
  • Facturatie

    Maak van je facturatie een fluitje van een cent

    Facturatie overview

    Nooit meer zoeken naar te factureren diensten. In Simplicate staan alle facturen automatisch klaar. Ook het debiteurenbeheer verloopt via een geautomatiseerd herinneringsproces. Inclusief uitgebreide integraties met je boekhoudpakket.

    Facturatie overview
  • KPI's & Rapportages

    Onmisbare business rapportages

    Rapportages overview

    Voor een succesvolle bedrijfsvoering is goed overzicht in processen essentieel. De rapportages in Simplicate geven je op elk gewenst moment real time inzichten. Van de productiviteit van medewerkers tot en met de voortgang van je organisatie.

    Rapportages overview
  • Integraties

    Simplicate koppelt met jouw favoriete tools

    Integraties overview

    Simplicate is uitgerust met een open API waarmee je data veilig met elkaar uitwisselt. Versoepel je bedrijfsprocessen door systemen te koppelen. We hebben integraties met onder meer: MailChimp, LinkedIn, Jira en via Zapier met nog 1000+ apps.

    Integraties overview

Integreer met jouw favoriete tools

Zapier Logo Outlook logo Jira logo Mailchimp logo Exact Logo

Simplicate aan het vergelijken?

Voor een efficiënt bedrijf en betere resultaten.

Geschikt voor teams van 5 tot 500.
Selecteer het aantal medewerkers:

Aantal medewerkers

Business
teams

Vooruitstrevende software voor een efficiënter bedrijfsproces.

129 /maand
Prijs op aanvraag
voor 5 medewerkers
  • CRM
  • HRM
  • Sales
  • Projecten
  • Urenadministratie
  • Facturatie

Geen creditcard nodig

Sales
teams

Zet je salesteam in de hoogste versnelling.

99 /maand
Prijs op aanvraag
voor 5 medewerkers
  • CRM
  • HRM
  • Sales
  • Projecten
  • Urenadministratie
  • Facturatie

Eerst even kijken hoe alles werkt? Plan een gratis demo

Ruim 10.000+ enthousiaste gebruikers gingen je voor

Vooruitstrevende bedrijven kiezen voor Simplicate. Wat veranderde er na de komst van Simplicate?

“Simplicate geeft ons de cijfers en rapportages zoals je dat zou willen.”
“Simplicate geeft ons de cijfers en rapportages zoals je dat zou willen.”
Viktor van Wijk
CEO
“Met elke minuut dat we in Simplicate werken, worden we blijer.”
“Met elke minuut dat we in Simplicate werken, worden we blijer.”
Erik Dokter
Directeur
“Niet langer zoeken, maar vinden. Een verademing voor ons kantoor.”
“Niet langer zoeken, maar vinden. Een verademing voor ons kantoor.”
Barry Sutin
Mede-eigenaar
Gratis ebook

Zo zorg je voor winstgevende projecten en tevreden klanten!

Productiviteit is een van de meest bepalende factoren voor winstgevendheid. In dit e-book leggen we je uit hoe je productiviteit berekent, wat je er mee kunt en hoe je het verhoogt.

De meest complete en gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware voor zakelijke dienstverleners.

Support en Sales

Ons team staat voor je klaar!