Het ervaren Customer Success Team van Simplicate ondersteunt bij het snel en eenvoudig in gebruik nemen van de software. Op deze manier weet je zeker dat je direct vanaf het begin er het maximale uit haalt! Hoeveel hulp en advies daarbij nodig is, hangt sterk af van de situatie. Om hoeveel medewerkers gaat het? Kan iemand vrij gemaakt worden om het project te managen? Welke software wordt er nu gebruikt en moet er data worden overgezet? Hoe is de bedrijfsvoering ingericht en wil je advies over hoe je processen het beste kan vertalen naar de software van Simplicate?

 

Het maximale uit Simplicate halen

Voordat je aan de slag gaat, is een analyse en evaluatie van huidige bedrijfsprocessen (werkwijzes) van belang. In de praktijk blijken de meeste werkwijzes gewoontes te zijn die niet altijd meer het meest effectief en efficiënt zijn. Dankzij de automatisering die Simplicate biedt, zal je waarschijnlijk een andere invulling gaan geven aan een aantal van deze werkwijzes.

 

Jouw voordelen

  • Je bespaart veel tijd door de standaard aanpak, kennis en expertise vanuit Simplicate
  • Je loopt geen risico, maar laat Simplicate inrichten door echte specialisten
  • Je weet zeker dat je alle mogelijkheden van de software gebruikt en daardoor niets over het hoofd ziet

 

Bewezen onboardingprogramma’s

Simplicate biedt twee standaard onboardingprogramma’s en maatwerk onboarding om het advies en de ondersteuning perfect te laten aansluiten op de behoeftes! Vraag via onderstaand formulier meer informatie aan over de mogelijkheden en bijbehorende kosten.