Gids

Succes begint bij eenvoud

Jouw bedrijf is gestart met een simpel maar briljant idee. Een dienst die het werk en leven van klanten eenvoudiger maakt. In de praktijk blijkt het lastig om de focus vast te houden. Al snel ontstaan er varianten, uitzonderingen en aanvullende diensten. Immers: zoveel mensen, zoveel wensen.

Voor veel klanten van Simplicate is deze complexiteit de grootste uitdaging van het ondernemen. Deze gids beschrijft op praktische wijze hoe je bedrijfsprocessen optimaliseert op basis van 5 kritische succesfactoren.

  • Klantwensen veranderen. Hoe pas je jouw diensten hierop aan?
  • Hoe verhoog je de customer lifetime value?
  • Hoe laat je medewerkers efficiënter werken?
  • Welke rol speelt bedrijfssoftware hierin?
  • Hoe kies je business software die past bij moderne bedrijfsvoering?
Ontvang de gratis gids!

Door groei moesten we onze processen verbeteren, dit kan perfect in Simplicate.

Geert cantrijn
Geert Cantrijn

Co-founder & owner - DutchGiraffe

Section heading

Succesvolle bedrijven hebben een intrinsieke motivatie om te doen wat ze doen. Maar het echte bestaansrecht van iedere onderneming is natuurlijk je klant. Zonder hem geen brood op de plank.

Jij verkoopt een dienst en je klant betaalt jouw factuur. Simpel. Maar past dit verdienmodel nog bij de klant van morgen? Producten en diensten worden meer en meer abonnementen.

Mensen zijn een van de belangrijkste succesfactoren van je organisatie. Teams worden steeds minder hiërarchisch. Dat vereist toegang tot relevante informatie en tools.

Voor een optimale klantbeleving worden alle bedrijfsprocessen naadloos op elkaar aangesloten. Een goede dienst is een goed georganiseerde dienst.

De meest complete en gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware voor zakelijke dienstverleners.

Support en Sales

Ons team staat voor je klaar!